Tagasiside unekursusel osalejalt

Unekursusel osalemine andis mulle rahu ja kindlustunde, et minu lapse une-ärkveloleku rütm ning vaevaline uinumine on täiesti normaalsed. Lisaks sain kursuselt nippe, kuidas seda vaevalist uinumist muuta paremaks nii minu kui ka mu lapse jaoks.

Mari-Leen

Miks unekursusel osaleda?

Millist tulemust võid oodata?

  • Rohkem enesekindlust, sest tead, mis on beebi une osas normaalne, millised müüdid levivad ja miks need müüdid tõele ei vasta.

  • Vähem stressi, sest tead ette, millal ja miks on beebide uni keerulisem ning kuidas ennast ja last siis aidata.

  • Vähem väsimust, sest saad teada, mida juba ennetavalt lapse une toetamisel teha, et uneprobleeme ära hoida.

  • Praktiliselt kasutatavad ideed. Iga pere ja beebi on erinevad ning peredele sobivad erinevad lahendused. Sellepärast püüan võimalikult palju jagada põhjendusi, vastata "miks" küsimustele ning jagada näiteid päris elust, et leiaksid oma "õiged." Pole ühte kindlat lahendust, mis sobib kõigile.

Sisu

  • 1

    Sissejuhatus

    • Enne kui alustad...

    • Saame tuttavaks

    • Kuidas seda keskkonda kasutada?

  • 2

    Mida oodata beebi unest esimesel elupoolaastal?

    • Mis on beebi une juures normaalne? Kui palju und tita vajab?

    • Unefüsioloogia - kuidas beebi uni töötab? Mis beebi und mõjutab? Mis on uneregressioonid, unetsüklid?

    • Miks osad lapsed magavad paremini kui teised?

    • Beebi unevajaduse tabel

    • Väsimuse märkide tabel

  • 3

    Beebi une kujundamine

    • Uneturvalisus - kuhu beebi magama panna?

    • Hea une põhitõed

    • Soovitused uneprobleemide ennetamiseks: vastsündinu

    • Soovitused uneprobleemide ennetamiseks: 1-3kuune beebi

    • Soovitused uneprobleemide ennetamiseks: 3-6kuune beebi

    • Kas anda beebile lutti?

    • Unerutiinid

  • 4

    Vanemate uni ja lapsevanemaks olemisega kohanemine

    • Vanemate une korraldamise ideed

    • Mida teha, kui oled kurnatud ja ärritud lapse peale?

    • Miks kohvikus käimine ei aita ja mis aitaks?

    • 50 ideed beebi emale stressi vähendamiseks

    • Kuidas aidata ennast ärevuse korral?

    • Pinge välja hingamise harjutus

  • 5

    Mida teha siis kui...

    • Ta ei jää tunde magama

    • Ta ärkab voodisse pannes kohe üles

    • Kuidas harjutada iseseisvat uinumist?

    • Lühikesed päevauned

    • Tihe ärkamine öösel

Miks eelistada minu unekursuseid?

  • Ei pea ootama

    Saad unekursustele ligi kohe peale tasumist ja sa ei pea ootama, millal unenõustajal on vabu aegu pakkuda.

  • Oled toetatud

    Iga teema juures on võimalik küsida lisaküsimusi, kui tahad midagi täpsustada või üle küsida enda olukorra kohta. Küsida ja teiste kogemust saad kuulda ka minu klientidele mõeldud fb grupist.

  • Mugavus

    Saad vaadata materjali igal pool, igal ajal, oma tempos. Ei pea kuskile kohale sõitma ega kindlal ajal arvuti taga olema.

  • 500+ abi saanud peret

    Seni on 2020. aastal minuga suhelnud personaalsel nõustamisel või läbi unekursustel osalemise üle 400 pere.

  • 6+ aastat kogemust vanemate toetamisel

    Toetan lapsevanemaid 2014. aastast. Näen uneteemasid mitmest küljest, sest lisaks unenõustaja ametile olen ka kogemusnõustaja, imetamisnõustaja, sünnitusjärgne doula ning toetaja lapse kaotuse korral.

  • 2+ aastat e-unekursuste läbi viimist

    See versioon unekursustest, mida sa täna näed on mitme aasta pikkuse arendamise ja parendamise tulemus.

Hakkame materjali vaatama?

Ligipääs kohe, olenemata päevast või kellaajast.

Korduma kippuvad küsimused

  • Kust ma tean, et sinu nõuanded minu põhimõtetega kokku käivad?

    Üks võimalus on lugeda minu blogi, jälgida mind instagramis, fb-s ja Küsi külalt grupis. Teiseks võib sind aidata teadmine, et kõik videoloengud sisaldavad mitmeid erinevaid soovitusi ja meetodeid vastavalt sellele, millised on erinevate inimeste eelistused ja kui keeruline on teie olukord (kui kiiresti muutust on vaja). Olen leebe ja last austava lähenemisega. Pean oluliseks lapse ja vanema unega tegelemisel terviku vaatamist - lapse ja vanema tervis, toitumine, harjumused, temperament, vanus ja areng, teie pere tõekspidamised ja eesmärgid.

  • Mis siis kui mul tekib mõni küsimus?

    Üldiselt on veebikursuste suurimaks probleemiks see, et info on üsna üldine. Loomulik, sest väga raske on panna kokku kursust, mis 100% kõigi inimeste kõigile küsimustele vastaks. Sellepärast on kõigi minu videoloengute juures ka küsimuste küsimise võimalus. Erinevalt webinarist on sul võimalik ka materjali läbi seedida ja hiljem tagasi tulla ning küsida, kui oled hakanud mingit meetodit rakendama ja küsimus tekib hiljem. Beebid pole robotid, kõik on erinevad, reageerivad erinevatele meetoditele erinevalt ja vastan hea meelega küsimustele just sinu lapse kohta. ​

  • Kui kaua saan materjalidele ligi?

    Videoloenguid on võimalik vaadata 90 päeva jooksul, kerida edasi-tagasi, vahepeal pooleli jätta ja uuesti tagasi tulla ka. Olen piirangu pannud ainult sellepärast, et iga kasutaja olemasolu maksab mulle igakuiselt ja hea kui mitte-aktiivsed kasutajad listist maha saan. Kui tahad vaadata oma videoloengut kauem, siis pole probleemi - kirjuta mulle kiri@mariannetobro.ee enne oma ligipääsu lõppemist ja pikendan seda nii palju kui vaja.

  • Kas saan unekursuselt ka *sellele* probleemile lahenduse?

    Lahendused uneprobleemidele võivad olla väga erinevad olenevalt probleemi põhjusest, lapse ja vanema temperamendist ning eelistusest. Tutvu kursuse peatükkide ja sisuga. Seal on näha teemad, mida olen eraldi põhjalikumalt seletanud. Ka paljudele muudele küsimustele saab vastuse üldiste põhitõdede juurest või teiste teemade mõningasest kohandamisest. Saad lisa küsida ka teemade juures olevast vestlusaknast või minu klientidele mõeldud grupist fb-s. Kui tunned, et suurest infohulgast enda jaoks olulise üles leidmine ja selle tõlgendamine enda olukorda on sinu jaoks praegult liiga palju, sinu olukord on väga erandlik või soovid lihtsalt personaalsemat lähenemist, siis ilmselt sobiks paremini personaalne nõustamine: https://www.mariannetobro.ee/unenoustamine

  • Mis siis kui vaatamise käigus ikkagi selgub, et ma juba tean seda kõike, mida sa räägid ja mulle see ei toimi?

    Ma olen tõesti uhke selle materjali üle, mis ma kokku pannud olen. Samas, inimesed on erinevad ja mõnikord lihtsalt klappi pole. Kui tunned, et minu materjalidest pole sulle mitte mingit kasu, siis kirjuta mulle 14 päeva jooksul peale ostu kiri@mariannetobro.ee ja maksan sulle raha tagasi. Olen väga tänulik kui kirjutad ka lisaks, mida saaksin oma videoloengute juures paremaks teha. Seni on raha tagasi küsinud 100 vaataja kohta 1 inimene. Ma järeldaks, et rahuloluprotsent on seega väga kõrge.

  • Kuidas käib maksmine?

    Maksmiseks sobib iga kaart, millega on võimalik internetipoodides osta. Krediitkaarti pole vaja, suurem osa meil kasutatavatest deebetkaartidel on internetis ostude tegemise võimekus. Kui sinu kaardi tagumisel küljel allkirja koha juures on kolm väikest numbrit, siis sinu kaart sobib. Kahjuks arvega maksmine hetkel võimalik ei ole, sest see on mulle liiga ajamahukas.

Veel tagasisidet osalejatelt

Mul on 2 imearmast tüdrukut, kellest esimene on 1 aasta ja 10 kuud ja teine ühe kuune. Esimesega on algusest peale olnud unega probleeme ja maadleme tänaseni. Olukord ööunedega on küll paranenud, kuid endiselt ei maga ta terve öö, ärkab mitmeid kordi ega ka uinu ise. Lisaks lõunaunne saame teda ise ainult autos (lasteaias uinub ilusti voodis ja ise). Olen magamata olnud juba pea 2 aastat ja hirm on suur, et see jätkub nii järgnevad 2 aastat. Seega osalesin unekursusel, et saada nippe, kuidas juba eos beebile häid uneharjumusi tekitada. Materjal aitas palju. Sain väga palju kinnitust, et kõik see, mis beebiga hetkel muret teeb on normaalne. Sain palju häid nippe, mida kohe saan rakendama hakata ja samuti nippe, mida tulevikus teha. Lisaks oli ka paar nõuannet, mida saan suurema tüdrukuga kasutada. 

Anneli Meier

---

Unekursusel tahtsin osaleda, sest laste päevased magamised on meie peres olnud paras tsirkus. Olen ise pingutanud nii, et higimull otsa ees ja kergemaks pole teinud ka kõrvalseisjate kommentaarid. Unekursuse materjale läbi töötades sain väga palju kindlust ja meelerahu, et see tegelikult on kõik täiesti okei ja mõnikord tuleb lihtsalt võtta samm tagasi ja lõõgastuda. Minu eesmärgiks on hetkel saada oma vajadused rahuldatud, et siis võtta ette laste vajadused ja uued harjumused. Lähen uuele päevale vastu enese- ja sihikindlamalt kui eales varem lapsevanemana seda teinud olen. Aitäh! 

Helina

Hakkame materjali vaatama?

Ligipääs kohe, olenemata päevast või kellaajast.